ביוץ אחרי גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עבריתי לפני שבועיים גרידה בשבוע 11+2 (עובר ללא דופק משבוע 8) לא היו לי דימומים אחרי הגרידה ועד עכשיו 1. האם זה אומר שחלל הרחם נקי? 2. תוך כמה זמן מגיע ביוץ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מורן, חכי לווסת הבאה. אל תמהרי כל כל להיכנס שוב להיריון. הגוף שלך עבר טראומה בין שאת מרגישה כך או לא. כמו כן רצוי שגם את תעברי טיפול רגשי קצר לאחר הגרידה. גם אם זה שגרתי, לא כדאי להתייחס לאיבוד היריון בקלות ראש. כל טוב והחלמה טובה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il