הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי טלי, רציתי לדעת, כאשר מופיע הפרשה חומה והפרשות מרובות, זה סימן להריון? פשוט אתמול הופיע לי בתחתונית הפרשה חומה בהירה, והיום נעלמה, אך ההפרשות מרובות. יש לי גם דקירות בבטן התחתונה, וקצת אי נוחות כזו. אני יעשה בדיקה ביתית, אבל הסקרנות הורגת וחשבתי לשאול בפורם. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדן, להיריון סימנים רבים. אם יש לך איחור במחזור עשי בדיקה, ולא - המתיני מעט והקפידי להתעסק בדברים שיסיחו את דעתך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il