חום והריון צעיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשבוע חליתי בשפעת שכללה חום, דלקת גרון ואזניים, החום בינתיים ירד. היום באמצע היום החלו לי כאבי בטן תחתונה וסביב הטבור, היתה יציאה בצבע כתום (מוזר), ומיד לאחר מכן תחושת חום שהציפה את הגוף, במדידה נמצא חום 37.5 אציין כי לרוב החום הטבעי שלי נמוך 36-36.3 האם הדבר מצריך פניה לרופא משפחה/ פריון אני בשבוע 4 או שזה תופעה שאינה מטרידה ? לתשובתכם אודה!
שלום אופיר, חום של 37.5 הוא חום נמוך שאינו מצריך התערבות רפואית. המשיכי לעקוב. אם יש תופעות חריגות או חום גבוה פני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב0א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il