שילייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 21 ואמרו לי שהשיליה נמוכה ומכסה חלקית מה זה אומר? והאם עלי להיות בשמירה? יש לציין שגם בדיקות החלבון העוברי יצאו לי קצת גבוהות (ה HCG)...
שלום לך, את צריכה לשאול את הרופא שלך מה זה אומר. כלל ברזל: כל בדיקה שאת הולכת אם אינך מבינה מה אומרים לך תשאלי. משום מה לרופאים יש רושם שאם הם אומרים משהו המטופלת מבינה, אך לא כך. לכן, צריך לבקש הבהרה. את יכולה לנסות לשאול בפורום היריון ולידה המקצועי. אני מניחה שאם לא אמרו לך שאת צריכה להיות בשמירה אינך צריכה להיות, אבל שוב, עליך לשאול רופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il