מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מטפלת להריון שני חודש שעבר טפלתי בזריקות וקבלתי מחזור ב20/1 ועד היום אין מחזור 38 יום , יש לציין שאין לי מחזור סדיר לרוב הוא לא סדיר הרופא אבחין שיש לי שחלות פוליצטיות בשבוע כאבו לי השיניים אז היום בבוקר ביצעתי בדיקה ביתית ויצאה שלילית , אבל עדיין אין מחזור , מה יכול להיות הסיבות לכך ?? האם לא היה לי כלל ביוץ ?
שלום מירב, בכל הקשור בטיפולי פוריות כדאי שתתייעצי עם הרופא המטפל. כל טוב ובהצלחה צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il