ביוץ אחרי הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ארבע שבועות אחרי הפלה טיבעית הבטא התאפסה מיד . שבוע אחרי ההפלה התחילו לי הפרשות כמו לפני ביוץ ואז הפרשות פוריות ומאז יש לי הפרשות כמו בביוץ כבר שבועיים בערך וגם החזה מאוד גדל ורגיש מזה יכול להיות ביוץ ? ללכת לרופא או שזה תקין
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, איני יודעת מה לומר. יחד עם זאת, לא הייתי ממליצה לעשות מאמצים גדולים מדי להרות מיד שוב, אלא לתת לגוף להחלים לאחר ההפלה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il