נרות פרוגסטרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!בבקשה תעזרו לי, אינני יודעת מה לעשות .יכול להיות שאני בהריון בשלב התחלתי,שבוע ראשון,אתמול התחילו הפרשות חומות דימומיות והיום בבוקר זה התחזק.זה לא מחזור,עד המחזור יש עוד 10 ימים לפחות.בעבר הייתה לי הפלה טביעית ואני סובלת מדימומים לא סדירים.האם כדאי לי לשים נר של פרוגסטרון של 100 כדי לתמוך ולשמור על הריון,אם הייתה הפרייה???האם נר יכול להזיק בשלב הזה גם אם אין הריון??אנדומטרין.תודה!
שלום מילה, זו שאלה רפואית ועליך לשאול רופא. מצטערת שלא אוכל לעזור. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il