שבוע 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם אני בהריון שני טבעי .לאחר הפלה לפני 3 חודשים בשבוע 11 כשגיל עובר היה 7 שבועות ההריון היה דרך iui אז אני שמחה שזה קרה טבעי וזה מרגיע אבל בשבת האחרונה בניגוב יצא הפרשה/דם בצבע חום הייתי אצל הרופא ויש שק הריון ברחם תודה לאל עכשיו יש הפרשות חומות כהות מדי פעם שאי אפשר לא לדאוג לאחר ה
שלום מעיין, עליך לעקוב ולראות שההפרשות לא הופכות לדימום. במקרה שיש החמרה תצטרכי ללכת למיון. בינתיים קוי לטוב, יש הרבה נשים שיש להם דימומים קלים תוך כדי היריון ובסוף נולד ילד בריא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il