אורובילינוגן גבוה בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 11 להיריון ראשון, בבדיקת שתן קיבלתי רמת 3 של אורובילינוגן ובהמטוקריט 35.5 בהמטולוגיה וקיבלתי רמת specific gravity בשתן 1.032, אני כל כך דואגת .. על מה זה מרמז,???.. והאם זה אפשרי לאישה בהיריון לקבל מוקסופין?
שלום ג'ורי, לגבי תוצאות הבדיקה, תצטרכי לשאול את הרופא, אם הוא רשם את התרופה ויודע שאת בהיריון, סימן שזה מתאים. האם אמרת לו שאת בהיריון? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il