טחורים כואבים בלתי נסבל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נכנסת עכשיו לחודש תשיעי ופתאום החלו לצוץ טחורים..לא יודעת איך להתמודד איתם אני סובלת ממש!!!!! לא מצליחה למצוא תנוחה כואב לי בכל מצב בנוסף לפי מה שהרגשתי שנגעתי בטחור הרגיש לי כאילו הוא ענק מה לעשות אני סובלת
שלום לך, למרות שזו תופעה ידועה זה בוודאי לא מנחם. דאגי שהמקום יהיה נקי ומשומן. יש משחות שאפשר להשתמש, בקשי בבית המרקחת. דאגי שהמזון שלך יהיה עשיר בסיבים כך שהיציאות יהיו רכות. ניתן לרכוש גלגל ולשבת עליו, אם זה מסתדר לך עם העבודה שלך ועם העיסוקים שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http:/www.heal-la.co.il