בלימה פתאומית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 35 להיריון. נסעתי היום במונית כמובן שעם חגורה. הנהג בלם פתאום. לא קבלתי מכה בשום דרך בבטן. מקרה נוסף קרה לי לפני שבוע בנתיבי איילון כאשר אני נהגתי בערך ב60 70 קמש כשפתאום נהג לפני בלם ואני נאלצתי גם לבלום. גם במקרה זה הייתי חגורה ולא קבלתי מכה בבטן. האם יש חשש למוח העוברית שלי? לפגיעה? הרגשתי היטב תנועות לאורך כל הזמן.
שלום קרן, נבהלת מאד אבל תזכרי שהעוברית שלך מוגנת ברחם ובשק מי השפיר, כך שכל הסיכוי שהכל בסדר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il