כדורי אוטרוגסטן לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכם עברתי הזרעה ואמרו לי לקחת את הנרות אוטרוגסטן 200 כל פעם שאני שמה את הנר הזה חצי ממנו בערך נשאר על התחתון יש הוראות מיוחדות כל פעם שאני מכניסה נר כזה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני, האם את מתכוונת שאת מכניסה אותו היטב עד הסוף או שחלק ממנו מופרש החוצה? צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אני בהחלט מכניסה את הנר כמו שצריך אבל אחרי שעתיים או משהו כזה.. אני רואה הפרשה לבנה על התחתון את אומרת שאולי לא מספיק עמוק אני מכניסה את הנר?