דימום מפי הטבעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בחודש תשיעי ולאחרונה אני מבחינה בדם מהצואה באסלה ובעת הניגוב. מה זה אומר? תודה!
שלום חן, האם יש לך קושי במתן צואה? האם את מתאמצת? בכל מקרה, ממליצה לפנות לרופא המשפחה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
כן אני מתאמצת. אתמול פי הטבעת היה נפוח והיום שלא התאמצתי היה דימום מועט רק בניגוב ולא באופן משמעותי כמו בהתחלה. האם זה מצביע על טחורים או האם זה תוצאה מכובד של העובר על פי הטבעת? ויש לי עוד שאלה קטנה שלא קשורה לעניין הזה: מאז שאני בהריון, אני מבחינה בהזעת יתר מתחת לחזה שמלווה בריח חזק שלא היה לי בעבר. למה זה קורה? תודה!
שלום חן, כדאי מאד שלאחר יציאה תנקי את פי הטבעת במים ובטישו ותשמני היטב. לפני היציאה הבאה, שוב שמני את פי הטבעת. בנוסף, שתי הרבה מים, אכלי הרבה ירקות כדי שהיציאות לא תהיינה קשות. לגבי הזעה - אין לי תשובה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il