האם ייתכן שנקלטתי להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ביום שלישי האחרון פיספסתי גלולה כאשר ביום חמישי רביעי לקחתי רגיל ובחמישי גם כן. ביום חמישי לקחתי את הגלולה ה 21 האחרונה כביכול. ביום רביעי, יום אחרי שפיספסתי גלולה קיימתי יחסי מין. היום יום ראשון ועדיין לא קיבלתי מחזור. האם ייתכן שנקלטתי בעקבות קיום יחסי המין ביום רביעי?
שלום לך, קשה לי מאד להאמין שנקלטת. יכול להיות שהאיחור הוא בגלל המתח בו את שרויה. המתיני עוד מספר ימים ואם לא תקבלי מחזור, פני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il