לחיצות נכונות בלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בלידה הראשונה נאמר לי ע"י המיילדת שאני לא לוחצת נכון מהפנים ולא כמו שצריך כרגע אני בהריון שני ומעוניינת לדעת מה הם הלחיצות הנכונות ואיפה אני יכולה ללמוד עליהם/ אותם מלמד קורס להכנה ללידה תודה
שלום נטלי, קורס הכנה ללידה בהחלט יתן לך את המידע הנחוץ ויחזק אותך. גם תוכלי לשאול את כל השאלות שעדיין את רוצה לקבל עליהן תשובות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
נטלי הדרך הכי טובה ללחוץ זה ממש כאילו את הולכת לשחרותים ומנסה לעשות קקי זה הדחיפות הכי טובות בודאי רק כשאשר יש לך ציר ולדחוף במשך 7-8 שניות לקחת נשימה עמוקה ושוב לדחוף עדיף בלי קולות ככה האנרגיה לא נגמרת בהצלחה