אוטריוין גל לאף בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע 11 להריון מצוננת ומנוזלת מאוד האף לרוב סתום וקשה לנשום ,היה לי בבית שפורפרת קטנה של האוטריוין והשתמשתי בה כ4פעמים לערך...וזה הדבר היחיד שעזר ורק אחרי השימוש נזכרתי לבדוק אם זה בכלל מותר בתקופת ההריון ולצערי קראתי שלא!! האם השימוש שעשיתי יכול להשפיע לרעה? אני די בלחץ בגלל זה ..בתודה מראש.
שלום שירה, את הנעשה אין להשיב. אם את מרגישה בסדר והבדיקות שלך תקינות, סביר להניח שהכל תקין. אם האף שלך סתום שימי 1/4 כפית מלח בכוס מים רתוחים והזליפי לאף. זה מאד עוזר ובטוח לשימוש. אם אינך יכולה להזליף, קחי מנקה אזניים, טבלי אותו במי המלח ומרחי באף. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il