ירושלים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום התחתנתי לפני 3 חודשים ואני ובעלי מנסים להכנס להריון לפני 3 שבעות היה הביוץ שלי אחרי 10 ימים פחות או יותר היה לי כאבים מאוד חזקים בבטן התחתונה ובמהלך היום היה לי כתמים חומי כמו לפני מחזור ולאחר מכן היה לי דימום מאוד בהיר כמו ורוד וזה יד הפסיק אבל היה לי גם כאבים חזקים במרוחק וכל היום הלכתי לשירותים לפחות 20 פעמים ומאז ויד היום אני מרגישה שאני צריכה ללכת לשירותים לפחות 20 פעמים ביום אפלו בלילה הייתי מאוד רוצה לדעת מה זה אומר האם אני בהריון נב יש לי גם בחילות כל היום תודה מראש
שלום שירה, את צריכה ללכת לבדיקה, ממה שאת מספר זה יותר נשמע כמו דלקת בדרכי השתן וזה דורש טיפול. המלצה שלי: במקום להתמקד בהיריון, התמקדו בזוגיות שלכם ובהנאה. ההיריון יגיע בדיוק בזמן המתאים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il