קרם גוף כחומר סיכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני ובעלי מנסים שנה להכנס להריון , אנחנו משתמשים בקרם גוף כדי שהחדירה תיהיה קלה יותר , רציתי לדעת האם זה בסדר או שזה פוגע באפשרות להכנס להריון באותו זמן ... כלומר האם זה מונע ולכן אנחנו לא מצליחים...?
שלום שלי, בקרם גוף יש עוד כל מיני רכיבים. בקשי בבית מרקחת נוזל סיכה שמתאים. אם שנה אינכם מצליחים האם עשיתם גם את וגם בן זוגך את הבדיקות המתאימות לפני שתתחילו בטיפולי פוריות? כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
עדיין לא עשינו בדיקות , אבל האם יש חשש שהקרם פוגע בכניסה להריון? או שאין קשר?
בקרמים יש כל מיני חומרים נוספים וחומרי בישום שלא בהכרח מתאימים לשימוש פנימי. ממליצה להשתמש בחומר סיכה המתאים למטרה זו, כל רוקח יוכל להמליץ. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il