סחרחורות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בימים האחרונים יש לי סחרחורות כל הזמן, בישיבה בשכיבה ובעמידה. לפעמים התחושה היא של נפילה ולפעמים תחושה של נפילת מתח וחולשה. הייתי במיון והמוניטור, בדיקות הדם, האולטראסאונד, לחץ הדם והשתן היו תקינות. האם פספסתי משהו? למה זה קורה? זאת הרגשה נוראית וזה כל כמה דקות. אשמח לתשובה, שבוע טוב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, בקשי לבדוק אם יש לך ורטיגו, זה לא שייך להיריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il