ערך בטא גבוה לשבוע הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בתאריך 12/12 היה ביוץ לאחר נטילת אקקלומין. ובתאריך 22/12 שזה שבוע 3+3 ימים בבדיקת בטא התוצאה 4173 שזה גבוה יחסית לשבוע המוקדם. היום 1/1 שבוע 4+4 בדיקת אולטראסאנד נצפה שק הריון אחד עם חלבון עוברי, שמתאים לשבוע 5. אני מאוד מודאגת מרמת הבטא הגבוה לאחר שקראתי המון על הריון מולארי. רוצה לציין שבבדיקת אולטראסאונד עדין לא נצפה דופק עוברי הרופא אמרה שעדין מוקדם (שבוע 5)האם לבצע שוב בדיקת בטא? אני מאוד חרדה ולחוצה איך אפשר לדעת בלי לחכות לעוד שבועיים של US שזה הריון תקין תודה
שלום אילנה, בכל מה שקשור לטיפולי פוריות והתוצאות שלהן אנא פני לפורום העוסק בכך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il