אוראופלסמה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבקשה עזרה !!! אני בשבוע ה9 להריון גילו אצלי את החיידק אוראופלסמה בתחילת ההריון , לפני שאני ידעתי על ההריון , נתנו לי טיפול בדוקסילין אך כעבור 10 ימים גיליתי שאני בהריון , ובהוראת הרופא מיד סיימתי את הטיפול . החיידק עדיין נמצא אצלי בגוף אני סובלת מכאבים בנרתיק צריבה נוראית בשתן , הכאב מלווה אותי במשך כל היום זה פשוט נורא זה ממש גורם לי לאי נוחות ולחוסר שקט . הבנתי שכרגע אין מה לעשות כי אסור ליטול אנטיביוטיקה בהריון ,האם זה הגיוני ??? בבקשה אני מתחננת לעזרה . המחשבה שהכאב הזה הולך ללוות אותי כל תקופת ההריון היא נוראית !!!!
שלום לילי, יש אנטיביוטיקות שמותר לקחת בהיריון. אם את רוצה לנסות דרך אחרת, ממליצה ללכת לנתורופת/ית ולבדוק אם אפשר לטפל בחיידק. זה בוודאי יהיה עם שינוי תזונה וצמחי מרפא. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il