אולטרה סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 37 נשואה + 4 נמצאת כרגע בשבוע 7 בעבר היה הריון מחוץ לרחן ו- 3 הפלות טבעיות אתמול עשיתי אולטרה סאונד ראשון והראה כך שחלה שמאלית 31*50 בתוכה הודגם ממצא היפואקוגני מרושת בגודל 28*32 מ"מ עם זרימת דם מעגלית hcl? מה זה אומר האם זה בסדר ? מה עלי לעשות
שלום לך, כדאי להתייעץ בפורום אולטרסאונד ועוד יותר טוב ללכת עם התוצאה לרופא שלך שיסביר לך את הממצאים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il