אלרגיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי רציתי לשאול אם יכול להיות שלעובר יש אלרגיה ??? כל פעם שאני אוכלת פול (חום מבושל, לא נסיתי פול ירוק) העובר ממש זז הרבה ... זה נשמע לי מגוחך אבל אמרו לי שכדאי לברר זאת... אני בשבוע 31 . יכול להיות שעובר רגיש לזה??? כי אני יודעת שזה שכיח שיש לתינוקות אלרגיה לפול... תודה מראש !
שלום לך, במקום להטריד את עצמך בשאלות האלו, ואם זה מפריע לך פשוט הימנעי מאכילת פול. לאחר הלידה תוכלי לבקש את הבדיקה הזאת ואז אם התינוק באמת יהיה רגיש, עדיף שגם בזמן ההנקה תימנעי. בסך הכל יש עוד כל כך הרבה מזונות מלבד פול. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il