מקווה להריון!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. אני חודש לאחר הפסקת נטילת גלולות מחזור אחרון ב17/11 ביוץ 5/12 האם מחזור תמיד יגיע שבועים לאחר הביוץ או שכרגע זה לא יהיה סדיר בגלל הפסקת הגלולות? האם יתכן הריון? בנוסף היו היום הפרשות חומות שהפסיקו
שלום טל, המתיני לאחר איחור במחזור ורק אז עשי בדיקה. אין טעם להתחיל בניחושים ולעשות בדיקות שלא יתנו תוצאה מדויקת. אין מה לעשות אלא להמתין, ואגם אז[ לא בטוח שיהיה היריון. לאחר שימוש בגלולות שמשבשות לגמרי את המנגנון ההורמונלי הטבעי יש נשים שלוקח למחזור שהן יותר זמן לחזור לתקינותו. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il