סימני הריון נעלמים סיבה לדאגה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 6 ועוד 6 ימים היו לי שלושה ימים עם בחילות אבל הסימן העיקרי היה גודש וכאבים בחזה וכאבי מחזור עדינים ביומיים האחרונים רק גודש בחזה, אין בחילות אין כאבים קמתי באמצע הלילה ולא היה לי בקושי פיפי, מהבוקר השתן הוא בהיר או לבן בבוקר נעלמו לי הכאבים בחזה לגמרי!!! כעבור חצי שעה בערך הרגישות בחזה חזרה. יש לי בדיקת אולטרסאונד רק ביום שלישי שבוע הבא האם הכל תקין או שיש מקום להילחץ?
שלום לך, בכל היריון התחושות עשויות להיות שונות. המתיני לבדיקה ותראי מה התוצאה. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il