סימני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום האם זה הגיוני שפטמות מתכהות יופיעו בתור סימן להריון בשלב מאוד מוקדם אפילו 3-4 ימים לאחר ההתעברות? (סימן יחיד) ומתי הכי מומלץ לעשות בדיקת הריון? יכול להיות שאני לא בהריון למרות שהפטמות שלי התכהו? לפי מה שהבנתי זה סימן די חד משמעי. אני אמורה לקבל מחזור עוד כ4 ימים. יש לציין שלא קיימתי יחסי מין, המקסימום שקרה זה שאולי כמה טיפות של הנוזל שלפני השפיכה הגיעו לפתח איבר המין שלי בעזרת האצבע. תודה
שלום לך, את בדיקת ההיריון יש לעשות לאחר איחור בווסת. השינוי בצבע הפטמות יכול להיות גם בגלל שינויי טמפרטורה. אם אינך רוצה להרות, בבקשה בבקשה השתמשי את או בן זוגך באמצעי מניעה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il