לחצים במהלך ההריון...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 18, ובמהלך ההריון אני חווה המון לחצים (בזוגיות, מגורים ועוד...) את עניין הטיפול נשאיר בצד כי זה לא לפורום זה, רציתי רק לדעת אם יכולים להיגרם לעובר נזקים בעקבות הלחצים שלי? (הדופק שלי עולה, מתרגזת, בוכה..) תודה רבה.
שלום חגית, העובר שלך מקבל את כל צרכיו ברחם. מחקרים מדעיים לא מוכיחים שהעובר נפגע ממצבי הרוח של אמו. בתחום הטיפולים כבר יודעים שלעובר יש זכרונות מהרחם. אני מקוה שעניתי על שאלתך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il