יש מצב להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור מאחר לי ביום ובד"כ הוא מקדים ביום-יומיים. עשיתי בדיקת דם הבוקר ויצא שההורמון פחות מ5 (לא מצוין מס' מדויק). יחד עם זאת היום יש לי בחילות והתכווצויות בבטן... יש מצב שיש הריון והבדיקה לא עלתה על זה או שבדיקת דם וודאית בשלב זה - ואין הריון? אני מנסה כבר שנה... תודה!
שלום לך, נסי לעשות בדיקה ביתית עוד מספר ימים. בהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il