כיב קיבה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בהריון ראשון שבוע 34+2 סובלת מזה כחודשיים מכאבי תופת ברום הבטן בצד שמאל רופאת המשפחה מעריכה כי מדובר בכיב קיבה אך בשל ההריון לטענתה לא ניתן לבצע בדיקת נשיפה כדי לבדוק האם יש חיידק הליקובקטר פילורי אני מטופלת באומפרדקס 2 כדורים ביום אך זה לא עוזר והכאב רק ממשיך ומכרסם בי ממש כמו בערה מה ניתן לעשות ? הבנתי שגם אחרי לידה לא אוכל לקחת אנטיביוטיקה אם אניק אז מה עושים ?? סובלים את הכאב המכרסם הזה שלא נותן לישון בלילות....??? המצב לא מחמיר אם אני לא מטפלת ? קראתי שיכולות להיווצר דלקות וכו... אשמח לתשובה רצינית תודה רויטל
שלום רויטל, יתכן ששינוי בתזונה ישפיע כבר עכשיו. כדאי לך להתייעץ עם נתורופת. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il