הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ערב טוב, יש לי שאלה, המחזור האחרון שלי היה ב16.10-19.10 ב31.10 שכבתי עם חבר שלי, הוא לא סיים בפנים. הייתי צריכה לקבל 13.11 ומאחר לי, עד עכשיו בחצי שנה אחרונה שסיימתי לקחת גלולות היה לי מחזור סדיר והגיע די קבוע כל חודש. חוץ מזה שיש לי המון פיפי ביום, קצת תחושת צרבת והרבה הפרשות בצבע שקוף לבן נוזליות, אין לי שום סימנים, עשיתי היום בצהריים בדיקת הריון ויצא שלילי, יש סיכוי שבכל זאת אני בהריון, למרות שהבדיקה יצאה שלילית?
שלום לנה, לפי התאור שלך, יתכן שיש לך דלקת בדרכי השתן או באברי המין. לכי להיבדק. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-a.co.il