צריכה עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב האם בתחילת ההריון מרגישים שהאוכל נתקע ולא עובר וממש הרגשת חנקק וזה ממש מפחיד האם רק לי יש דבר כזה?? עיזרו לי בבקשה .
שלום עינב, האם זוהי תופעה חדשה? האם את מנסה לאכול כמויות גדולות? שימי לב עם איזה סוגים של מזון זה קורה לך. לאחר שתעני לעצמך על השאלות כדאי שתפני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
היו לי מקרים שהיתי מרגישה נחנקת מאוכל אבלהפעם זה ממש מוגזם קליפה של תירס ממנה הרגשתי חנק מוחלט לאן הקליפה הזאת גלשה ?? הייתכן?
ממליצה לך לפנות לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il