לא מחזור ולא הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וצהרים טובים, אני ממש מבולבלת מאחר לי המחזור 4 ימים, אך לפי בדיקת ההריון אין הריון! בדרך כלל המחזור שלי סדיר כל 28 ימים. הבנתי כבר שאין סיכוי של הריון עשיתי כבר 4 בדיקות הריון שונות, אבל איפה המחזור??? אוליי חלילה זה משהו מסוכן ? אני מנסה להכנס להריון אבל כשזה לא הריון ולא מחזור זה מלחיץ ביותר!!!
שלום לך, יתכן שאת מאד בלחץ ולכן זה משפיע גם על המחזור. ממליצה לך ללכת לרופא לבדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il