רמת לייקוציטים גבוהה בשתן בשבוע ה-7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הנני בשבוע השבוע ועשיתי בדיקות דם ובדיקות שתן. בדיקות הדם יצאו תקינות, וגם בדיקות השתן מלבד רמת הלייקוציטים (תאי דם לבנים) שיצאו ברמה גבוה של cell/µl 100 מה המשמעות? זה מדאיג אותי מאוד... אודה מאוד על התשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרה, בדרך כלל ריבוי תאי דם לבנים מעיד על דלקת, אך מאחר שאין לי הידע הרפואי המתאים, פני לרופא שלך להסבר ולטיפול מתאים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il