הפסקת נשימה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השאלה אולי תישמע מוזר אבל אני דואגת כיוון שלפני חודשיים עברתי הפלה וההריון מאוד יקר לי. אני אמורה להיות בשלב ההשתרשות עכשיו במידה והצלחנו...היום בעבודה מישהו כחלק מצחוק כאילו חנק אותי בגרון לכמה שניות (הזוי וכעסתי נורא) היה לי קשה לנשום לרגע. האם זה עשוי לפגוע בסיכויי להריון או להשתרשות.? אני מאוד בלחץ...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירלי, העובר מקבל את המזון ואת האויר דרך חבל הטבור, כך שלא נגרם לו כל נזק. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il