הודעה על הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפי מה שמצאתי באינטרנט, חייבת העובדת להודיע למעביד על הריונה לא יאוחר מחודש חמישי להריון. האם הכוונה היא כשמילאו 4 חודשי הריון, או שמותר לחכות עד שיהיה כבר 5 חודשים מלאים? כי אם צריך להודיע כבר ב-4 חודשים, אז זה יוצא כ-4 שבועות לפני תוצאות מי-שפיר, ולא ככ היתי רוצה שידעו לפני התוצאות....
שלום אירוס, חודש חמישי זה בתום 4 חודשים. אם את עובדת קבועה וכבר עובדת מספר שנים, אני לא חושבת שיש לך מה לחשוש. כל טוב ובהצלחה צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il