חיסון שפעת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 25 להריוני, והרופא שלי המליץ לי לקבל את חיסון השפעת. אני בקופת חולים כללית ונאמר לי שאין חיסון מיוחד לנשים בהריון. שמעתי מחברה שהיא במאוחדת והרופאה נתנה הנחיות לאחות לתת לה חיסון שמתאים להריון. החיסון שיש להם כרגע בקופה שלי הוא "וקסיגריפ". אני רוצה לוודא שהחיסון אכן בטוח ושהוא אינו מכיל Thimerosal תודה מראש
שלום נתושקה, מה שאת צריכה זה לשאול אם החיסון בקופה שלך מכיל את החומר הזה. בכל מקרה, את יכולה לפנות למכון הטרטולוגי ולשאול. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il