שלום אני חדשה פה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי שאלה אם תוכלו לעזור לי אני אשמח גיליתי שאני בהריון אתמול המחזור האחרון שלי היה ב 18.9.13 אני כבר לא בטוחה שזה היה באמת מחזור קיימתי יחסים פעם אחרונה שבועיים אחרי המחזור האחרון פעם אחת ואתמול עשיתי בדיקת בטא ויצא 2408 זה לא יותר מדי גבוה עם הגיל של העובר רק שבועיים וחצי שלוש ?? בבקשה תענו לי דחוףףףף
שלום נטלי, מאין את יודעת שזה גבוה מדי? חפשי בגוגל: ביטא לפי שבועות היריון. בנוסף, הכי חשוב שתקבעי פגישה אצל הרופא ויחד תלבנו את סוגיית המשך מעקב ההיריון. אם את מרגישה טוב, סביר להניח שההיריון תקין, וזה מה שחשוב. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il