ערכי בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אחרי תרומה כפולה (ביצית זרע), אחרי 12 מההחזרה עשיתי בדיקת בטא ויצא 109 אחרי יומיים עשיתי שוב בדיקת ויצאה 163. הבנתי שהבטא צריכה להכפיל את עצמה... עוד יום אעשה שוב בדיקה... האם יש משהו שיכול לחזק ולהגדיל את הבטא? אני מקבלת תמיכה של אסטרופם אוטרוגסטון אשמח לתשובה... תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, בכל מה שקשור בטיפולי הפריה רצוי שתדברי עם הרופא שלך. אין לי מושג בתהליכים האלה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il