תרופה בתחילה הריון וכן בחילות וורידים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטלת באופן סדיר ויאקוג - לשיפור הזכרון, מכיון שאני בלימודים, כרגע אני בתחילת הריון, האם אין חשש להמשיך ליטול את הכדורים. וכן אודה מאוד אם תעזרו לי מה עוזר באמת לבחילות,, אני מאוד סובלת מהם... וכן מה הפתרון האמיתי לורידים נפוחים מאוד וכואבים ברגל אחת (כל הספנה סתומה) לאחר מס' הריונות שלא טיפלתי בנדון
שלום טל, השאלות שלך הן שאלות רפואיות ועליך להפנות אותן לרופא המטפל. לגבי הקלה על הבחילות: שתי מים עם לימון, או מצצי לימון אם את יכולה, תה ג'ינגר יכול להועיל גם. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברואה משלימה http://www.heal-la.co.il