עליית חם הגוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת משחלות פוליציסטיות ולכן המחזור שלי מאוד לא סדיר. קיבלתי כדורים שגרמו למחזור באופן מלאכותי(נורתיסטרון) ועם קבלת המחזור התחלתי למדוד את חם השחר. במקביל, משבועיים לאחר המחזור התחלתי לבדוק ביוץ עם סטיקים המיועדים לכך. לאחר כ3 שבועות חם הגוף עלה בכחצי מעלה, אך לאורך כל התקופה הסטיקים נתנו תוצאה שלילית. האם זה אומר שהיה ביוץ? ייתכן שחם הגוף יעלה ללא ביוץ?
שלום מעיין, קודם כל, בוודאי שחום הגוף עשוי להשתנות. שנית, הכדורים שרופא נתן הם הורמונליים ורצוי שהוא יסביר לך בדיוק איך עובד המנגנון ואיך זה עשוי להסדיר את המחזור. שלישית, אני ממליצה לנסות רפואה טבעית במקרה של שחלות פוליצסטיות, שזה כולל תזונה מאד מוקפדת ע"י איש מקצוע וכן טיפול ברפואה סינית, שיביאו את הגוף לאיזון הורמונלי. הטיפול עשוי להיות ממושך אבל יביא אותך למקום הרבה יותר בריא וטוב. בהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברואה משלימה http://www.heal-la.co.il