ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה להיכנס להריון כמה חודשים, המחזור די סדיר בין 27-29 יום לכן אני יכולה לחשב את ימי הביוץ. הבעיה היא שאני מקבלת מחזור, יומיים יש לי רק טיפות ואז מתחיל המחזור הרגיל, אז ממתי להתחיל לחשב? האם היומיים של הטיפות שהם אפילו לא דימום נחשבים כמחזור? תודה
שלום שיר, האם ניסית להשתמש בערכת ביוץ? אין לי מושג איך היא עובדת, שווה לבדוק. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
שאלה נוספת, ברגע שמתחילות הפרשות מאוד רטובות ונמתחות מה זה אומר? הביוץ מתקרב או שזה כבר ביוץ? תודה
אין לי תשובה בשבילך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il