שטיפת פירות בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפי אולטרסאונד אני שבוע שש פלוס 5 הבנתי שיש צורך לשטוף פירות במים וסבון אני די מבולבלת. האם בפירות עם קליפה קשה כמו תפוז יש צורך לשטוף במים וסבון רק את הקליפה ( לפני הקילוף) או שיש צורך לשטוף את הפרי במים וסבון גם לאחר שקילפתי אותו? תודה
שלום דנה, את ממש צודקת. פירות קליפים אין צורך לשטוף, אבל כן לשטוף את הידיים בתום הקילוף. יש היום לקנות נוזל אקולוגי לשטיפת פירות וירקות, נמצא בחנויות הטבע וגם במרכולים בהם יש חלקים המוקדשים לכך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il