בדיקת US שבוע 30
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, היום עשיתי US ונמצא כי התינוק במשקל מתאים לשבוע אך נמצא גם כי בשיליה הודגמו שני אזורים היפואקוגנים: 18*36 מ"מ ו-10*36 מ"מ, נאמר לי כי מכיוון שאי מרגישה טוב אין לכך משמעות אבל אני מודאגת ורציתי לוודא כי הכל בסדר.. בתודה
שלום לך א, מכיוון שאמרו לך שאין לך מה לדאוג, אז אולי כדאי באמת לא לדאוג? אני ודאי שאיני יכולה לומר כלום על העניין. את יכולה לנסות לשאול בפורום אולטראסאונד. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il