תפרים לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני 11 ימים אחרי לידה והדימום ממשיך, כך גם הכאב , אני לוקחת משככי כאבים מפעם לפעם. משתמשת בפד עם מגנזיום. יש לי תחושת משיכה כזאת ולחץ לכיוון פי הטבעת. אין חום או הפרשות שונות מהדימום. לכן לא חושבת שיש זיהום. השאלה האם זה עדיין נורמאלי או שיש צורך ללכת לרופא? תודה מאיה
שלום מאיה, יתכן שהתפר לוחץ מדי. גשי לרופא שישחרר את התפר. הפעולה מאד פשוטה ואחריה תרגישי הרבה יותר טוב. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(אנשים)ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
תודה על המענה המהיר. אם לא אגיע לרופא לשחרור התפר, משמעות הדבר שהתפר יתאחה באופן לוחץ או שזה מסתדר אחכ? אני מעט חוששת שיגעו בי באזור הכואב כרגע... תודה, מאיה