כאב בעת עשיית צרכים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. השבוע גיליתי שאני בהריון, לאחר טיפול IVF. ביום ה12 לאחר ההחזרה עשיתי בדיקת בטא. בתאריך 30.9 הבטא הייתה 232 ובתאריך2.10 הבטא הייתה 704. שמתי לב בימים האחרונים שכשאני עושה צרכים (צואה) ולוחצת אז ממש ממש כואבת לי הבטן התחתונה. כאב שמצריך ממני להפסיק לכמה רגעים ולנשום ואז להמשיך (סליחה על התיאור). אני ממש מפחדת! אולי מדובר בהריון חוץ רחמי? אולי יש בעיה אחרת? אודה אם רופא יוכל לענות לי.. תודה רבה.
שלום לילי, במקרה שלך, כדאי שתבררי עם רופא שלך, ואם יש צורך שיבדוק אותך. הפורום הזה הוא פורום תמיכה בלבד. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il