בבקשה לעזור זה דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע ה5 להריון הריון ראשון ושאלתי אם אפשר להשתמש במשחת אמלא לאחלוש מקום רגיש ואינטימי אצל האישה מריחה למשך חצי שעה ,שעה ולהוריד בשל להסיר שיער בשעווה האם מותר או אסור?? תודה מראש
שלום סיוון, ראי אם יש אזהרה לנשים בהיריון על המשחה. אם לא - סביר שאין בעיה, אם עדיין את בספק תבדקי במכון הטרטולוגי. אבל אני רוצה להעלות כאן שאלה: הורדת השיער מאברי המין נותנת מראה של ילדה לאשה. האם אשה בהיריון צריכה להיראות כמו ילדה? כדאי שתשאלי את עצמך ואת בן זוגך אם זה באמת נחוץ עכשיו בהיריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il