דימום בשבוע שש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי הפלה טבעית לפני חודשיים ונקלטתי שוב מייד .היום הופיע לי בבוקר דימום חלש מאוד מלווה בהפרשות ורודות חומות מהצהריים פסקו .גם הבחילות פסקו ביומיים האחרונים .אודה לכם על תגובתכם.
שלום שני, אין לי שום דרך לומר מה זה. תצטרכי לעקוב. אם הדימום ממשיך, פני לחדר מיון. אם היתה לך הפלה, רצוי לתת לגוף להתחזק במקום לעשות מאמץ להרות שוב. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il