חיסון נגד שעלת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 35 להריון ואחות ליווי הריון הפנתה אותי לבצע חיסון נגד שעלת. זה הריון שני שלי ובראשון לא שמעתי על דבר כזה. רופא הנשים שלי בחול ולא יכולה להתייעץ עימו. האם יש רופא נשים מוסמך שיכול לכתוב לי האם זה באמת נחוץ ועוד בשבוע כזה מתקדם? תודה רבה, טלי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טלי, למה המליצו לך על חיסון נגד שעלת? אם גדלת בארץ ואת עכשיו בגיל הפריון, כמעט בטוח שקיבלת את החיסון בילדותך. נשמע לי מוזר ביותר. נסי לשאול באתר של משרד הבריאות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il