שכיבה על הגב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני משתדלת מאוד לא לישון על הגב בלילה (אני בשבוע 15). האם זה באמת מסוכן לעובר ? יכול לגרום לו נזק ? הבנתי ששכיבה על צד שמאל היא המומלצת ביותר אך כשאני נרדמת לזמן ממושך על צד שמאל כואבת לי הרגל מאוד והשינה מתחילה להיות לא נוחה עבורי. ניסיתי לשים מספר כריות מתחת לראש ומספר כריות נוסף מתחת לשוק של הרגליים. האם זהו פתרון טוב?
שלום רוזי, יש מה שמומלץ ויש מה שנוח, הכי חשוב שתשני שנת לילה טובה. כל טוב צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il