פארמין ובחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית תני לי לציין שאני לא בהריון. אני סובלת מעיה הורמונלית אשר מטופלת ע"י גלולות והורמונים. הבעיה היא שהטיפול גורם לי לבחילות נוראיות אבל בגלל כדור מסוים שאני מקבלת יש התנגשות עם פראמין וגם אני רגישה לו (גורם לפירכוסים). שאלתי היא מה ניתן לתת למי שיש לו רגישות לפראמין כנגד בחילות?
שלום קרן, אני חושבת שכדאי לך לשנות את האסטרטגיה בטיפול בבעיה ההורמונלית שלך, כי הרי ברגע שתפסיקי לקחת את התרופה הבעיה תישאר, נכון? ואז כשתרצי להרות תצטרכי לקחת עוד הורמונים? האם אני צודקת? לדעתי הלא רפואית, אבל מנקודת ראיה של רפואה משלימה, כדאי לך לבדוק פתרונות שם. אם תרצי, תוכלי לדבר אתי ואולי אוכל להציע לך פתרונות אחרים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il